FIZJOTERAPIA STOMATOLOGICZNA Bielsko Biała | Małe Kozy

Fizjoterapia stomatologiczna Bielsko to terapia ukierunkowana na zmniejszenie zaburzeń i dolegliwości bólowych narządu żucia i całego układu stomatognatycznego. W skład którego wchodzą:

• zęby wraz z przyzębiem,

• stawy skroniowo-żuchwowe,

• kości twarzoczaszki,

• mięśnie i nerwy.

Terapia stomatologiczna to skuteczna forma leczenia i stanowi świetne uzupełnienie leczenia ortodontycznego w przypadku m.in.: problemów z przełykaniem, zaciskaniem zębów, zgrzytania zębami, otwieraniem i zamykaniem ust, bólu zębów (bez przyczyny stomatologicznej), bólu głowy czy szumów usznych.

CO LECZYMY?

• dysfunkcję stawów skroniowo – żuchwowych,

• ograniczenie w otwieraniu ust,

• słyszalne trzaski w stawach skroniowo-żuchwowych,

• przeskakiwanie, blokowanie stawu skroniowo-żuchwowego,

• szumy uszne,

• trudności z przełykaniem,

• migrenowe bóle głowy,

• bruksizm (zaciskanie i zgrzytanie zębami),

• bóle zębów po wykluczeniu przyczyn stomatologicznych.

terapia stomatologiczna bielsko; terapia stawów skroniowo żuchwowych bielsko, Kozy

Terapia stawów skroniowo- żuchwowych TMJ Bielsko Małe Kozy

REHABILITACJA STOMATOLOGICZNA BIELSKO

DLACZEGO U NAS?

01 KOMPLEKSOWA TERAPIA STOMATOLOGICZNA

Szukamy przyczyny twoich dolegliwości bólowych w całym ciele.

Bardzo często np. bruksizm nie wynika jedynie ze wzmożonego napięcia mięśni twarzoczaszki, a rozpoczyna się od problemów w odcinku szyjnym kręgosłupa, okolicy ramion czy zablokowania stawu krzyżowo-biodrowego. Pracujemy więc nad poprawą postawy całego ciała, dlatego nasza terapia jest tak skuteczna!

rehabilitacja stomatologiczna bielsko

02 SZKOLENIA WG NAJNOWSZYCH TRENÓW MEDYCYNY

Posiadamy wiele specjalistycznych szkoleń z zakresu terapii stomatologicznej, oddziaływania na układ nerwowy, terapii manualnej i pracy z całym ciałem pacjenta. Stale uczymy się nowych rzeczy, żeby prowadzona przez nas terapii była na najlepszym poziomie, a pacjent szybko powrócił do pełni sprawności.

03 WSPÓŁPRACA Z DENTYSTAMI I ORTODONTAMI

Prowadzona przez nas >REHABILITACJA STOMATOLOGICZNA< świetnie uzupełnia leczenie stomatologiczne, protetyczne i ortodontyczne (przyśpiesza leczenie, zmniejsza ból po założeniu aparatu i zachowuje efekt korekty, tak aby po zakończeniu leczenia wada zgryzu się nie cofała).

Postaw na sprawdzonych specjalistów!

Zobacz co mówią o nas pacjenci.

Bardzo polecam, szczególnie za profesjonalne podejście do pacjenta i dzielenie się dużą dawką wiedzy.

Dzięki fizjoterapii stomatologicznej, prowadzonej przez p. Kiecoń, w nieco ponad miesiąc udało się zwalczyć bruksizm i problemy ze stawem skroniowo - żuchwowym. W trakcie terapii zostały mi polecone ćwiczenia do wykonywania w domu oraz świetna specjalistka stomatolog, która pomaga w dalszym leczeniu stawów.

Ponadto kolejna terapia zastosowana przez p. Kiecoń pomogła wyleczyć nadgarstek.

Polecam i dziękuję za pomoc!

-K

Rehabilitacja stomatologiczna na najwyższym poziomie! 😄

Wzięto pod lupę całą moją postawę i po kilku spotkaniach pozbyłam się bólu stawów skroniowej żuchwowych a zgrzytanie zębami w nocy ustało ❤️

Bardzo dziękuję za pomoc i do zobaczenia w przyszłości, na pewno wrócę!

-SANDRA