Gabinet Fizjoterapii Bielsko | Małe Kozy

Nasza MISJA i WIZJA

Nasz Gabinet Fizjoterapii powstał, aby pacjenci szukający pomocy w przeróżnych dolegliwościach bólowych mogli otrzymać najwyższej jakości kompleksową pomoc w jednym miejscu.

Naszą misją jest nadanie nowego kierunku współczesnej fizjoterapii.
Chcemy zapewnić najlepszej jakości usługi diagnozowania i leczenia nieoperacyjnego w oparciu o najnowsze dowody naukowe (dlatego często w pisanych przez nas artykułach dołączamy linki do badań naukowych).

W terapii korzystamy z holistycznego spojrzenia na pacjenta, w myśl zasady, że wszystko w ciele jest ze sobą połączone. Wykorzystujemy najnowsze osiągnięcia medycyny i ciągle szukamy nowoczesnych technologii i rozwiązań, które pozwalają jeszcze lepiej i szybciej leczyć pacjentów, aby dłużej mogli cieszyć się zdrowiem.

Chcemy zmienić postrzeganie fizjoterapii jako "nieprzyjemniej konieczności" w kierunku PROFILAKTYKI ZDROWIA i EDUKACJI PACJENTA.

Nasi fizjoterapeuci zdobywali doświadczenie zarówno na oddziałach szpitalnych pracując z pacjentami przed i po zabiegach operacyjnych, a także w gabinetach prywatnych, gdzie mieli styczność z pacjentami z bólem przewlekłym.
Dodatkowo dokształcali się w najlepszych ośrodkach rehabilitacji sportowej na Śląsku, a także ciągle podnoszą kwalifikacje poprzez udziały w kursach, szkoleniach i konferencjach naukowych.

Gabinet Fizjoterapii Bielsko | Małe Kozy

W oparciu o najnowsze standardy medyczne stworzyliśmy dla Państwa Gabinet Terapii Manualnej wyspecjalizowany w leczeniu bólu dotyczącego układu ruchu.

W naszym gabinecie korzystamy z >TERAPII MANUALNEJ<, czyli technik diagnostyki i terapii stosowanych w celu wykrycia przyczyny dysfunkcji i szybkiego jej wyleczenia.

Stosowana przez nas kompleksowa >TERAPIA STOMATOLOGICZNA< stanowi uzupełnienie leczenia ortodontycznego, przynosi pomoc w problemach ze stawami skroniowo-żuchwowymi, w dolegliwościach bólowych jamy ustnej, twarzy i czaszki. Pomaga także w przypadku problemów z przełykaniem, otwieraniem ust i zaciskaniem zębów.

>TERAPIA CZASZKOWO KRZYŻOWA< to odłam osteopatii, często nazywany osteopatią kranialną. Terapia czaszkowa jest jedną z najbardziej delikatnych form terapii osteopatycznej. Wskazaniem do terapii są: bóle i zawroty głowy, kłopoty z koncentracją, autyzm, dysfunkcje narządu ruchu o podłożu neurologicznym, czy problemy psychosomatyczne takie jak trauma, nerwica, depresja.

Fizjoterapeuta Bielsko

gabinet fizjoterapii bielsko, fizjoterapeuta bielsko
Gabinet Fizjoterapii Bielsko | Leczenie bólu

Ból pourazowy
i pooperacyjny

Ból niewiadomego pochodzenia

Ból psychosomatyczny

Ból kręgosłupa
i kończyn

- Złamania
- Skręcenia, Zwichnięcia
- Blizny
- Urazy tkanek miękkich
- Rekonstrukcja wiązadeł
- Operacje kręgosłupa
- Repozycje złamań
- Endoprotezoplastyka

Objawy odczuwane w ciele, których przyczyny leżą w psychice.
Najczęściej spotykane:
- zespół jelita drażliwego
- zaburzenia snu
- omdlenia
- trudności w przełykaniu

- Zaburzenia czucia
- Bóle, które nie mają przełożenia do wyników badań, które najczęściej są prawidłowe

- Zespoły bólowe kręgosłupa
- Dyskopatia
- Zespoły przeciążeniowe
- Choroba zwyrodnieniowa
- Ostroga piętowa
- Cieśń nadgarstka
- Łokieć golfisty, tenisisty
- Bóle barkowe
- Drętwienie kończyn

Bóle okolicy szczęki i żuchwy

- ból jamy ustnej, twarzy
- zaburzenia stawów skroniowo żuchwowych
- problem z otwieraniem /zamykaniem ust
- porażenia nerwów czaszkowych
-w trakcie leczenia ortodontycznego

UDOGODNIENIA

Darmowy parking dla pacjentów

Przed naszym gabinetem znajduje się darmowy parking dla pacjentów, na którym jest miejsce na 9 samochodów.

Dodatkowo przed wejściem do budynku znajduje się miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

W warunkach zimowych parking jest odśnieżany i posypywany solą.

gabinet fizjoterapii bielsko, fizjoterapeuta bielsko