Rehabiliatcja po liposukcji Bielsko Śląśk

Plastyka brzucha mobilizacja blizny, rozbijanie nierówności, drenaż limfatyczny. Rehabilitacja po liposukcji brzucha na Śląsku. Jakie zabiegi wspomagają powrót do zdrowia po liposukcji?

FIZJOTERAPIA ESTETYCZNA

Liposukcja jest zabiegiem polegającym na redukcji tkanki tłuszczowej, najczęściej wykonywanym na okolicy brzucha. Z pozoru nie niesie za sobą większego ryzyka, jednak im więcej tłuszczu zostanie odessane w trakcie jednej sesji, tym większe ryzyko wystąpienia powikłań.

Dlaczego tak ważnej jest żeby po liposukcji udać się do fizjoterapeuty?

01. Blizny

Rany, które powstają po wprowadzeniu urządzenia wgłąb tkanek to rany szarpane, które gojąc się pozostawiają zwłóknienia. Tkanka w tych miejscach staje się sztywniejsza i mniej elastyczna. W konsekwencji blizny mogą utrudniać ruch układu mięśniowo-powięziowego i prowokować ból okolicy brzucha, narządów wewnętrznych czy nawet pleców i bioder.

03. Niepożądana reakcja na znieczulenie

Zabieg liposukcji jest przeprowadzany w znieczuleniu miejscowym lub całkowitym. Nie zdarza się to u wszystkich, jednak zgłosiło się do nas kilka Pań, które po znieczuleniu zmagały się z dolegliwościami takimi jak: bóle głowy, bóle pleców, ból w miejscu wkłucia, zaburzenia czucia i mrowienie.

Odpowiednio dobrana Terapia Manualna po zabiegu liposukcji jest w stanie skutecznie pozbyć się takich problemów.

02. Utrzymujący się obrzęk

Podczas zabiegu dochodzi do drobnych uszkodzeń w obrębie:

• układu krwionośnego,

• układu limfatycznego

• oraz tkanki tłuszczowej.

W efekcie tego, w miejscu, w którym zabieg został wykonany zaczynają pojawiać się obrzęki. Potrafią się one utrzymać nawet do 6 tygodni, dlatego rehabilitacja po zabiegu liposukcji w obrębie ciała jest wskazana.

a group of doctors performing surgery in an operating room

04. Nierówności po liposukcji

Proces modelowania ciała najczęściej nie kończy się wraz z zabiegiem liposukcji. W wyniku usunięcia zbędnej tkanki tłuszczowej mogą pojawić się:

• nierówności skóry

• nieatrakcyjne bruzdy

• zwisająca skóra

Osoby z nierównościami po odsysaniu tłuszczu często mają wrażenie, że z jednej partii ciała zostało usunięte więcej tkanki tłuszczowej niż z drugiej. Z tego też powodu zaleca się przeprowadzać u pacjentów po odsysaniu tłuszczu dodatkowe zabiegi z zakresu fizjoterapii estetycznej, które mają na celu ujędrnić i wygładzić skórę, a tym samym uzyskać możliwie najlepszy rezultat.

Zabiegi po liposukcji Bielsko

Poniżej przedstawiamy Państwu listę zabiegów zalecanych po liposukcji, które wykonujemy w naszym gabinecie i które najlepiej sprawdzają się u naszych pacjentów.

Fala uderzeniowa

Fala uderzeniowa to jedna z najskuteczniejszych metod leczenia tkanki tłuszczowej i nierówności. Zabieg polega na emitowaniu akustycznych fal dźwiękowych w miejscach dotkniętych nierównościami . W chwili wprowadzania ich do ciała przy pomocy mocnych drgań, dochodzi do rozerwania błony komórek tłuszczowych. Skóra, w miejscach dotkniętych działaniem fali akustycznej, staje się bardziej napięta, jędrna, elastyczna, a nierówności z czasem zostają zminimalizowane.

Aby uzyskać satysfakcjonujące efekty, zaleca się przeprowadzić serię 8-12 zabiegów wykonywanych raz w tygodniu.

Kompleksowa Terapia po Liposukcji

W naszym gabinecie holistycznie podchodzimy do Twoich problemów!